Kuvittele, jos voisit välttää aloittavan verkkokauppiaan virheet ja päästä nopeammin kiinni tuloksen tekoon…
Kun verkkokauppa julkaistaan joutuu liikeidea todelliseen testiin, jossa tarjonnan houkuttelevuus suhteessa kilpailijoihin punnitaan. Fiksusti rakennettu verkkokauppa auttaa sinua iskemään kauppaa, kun taas heikon verkkokaupan kanssa voi olla edessä turhia korjauksia ennen kuin siitä saa apua myyntiin.
Tuloksellista verkkokauppaa on helppo muokata, kehittää ja ylläpitää. Myynnin mittarit auttavat tekemään parempia päätöksiä mm. mainosrahan tuottavasta käytöstä. Asiakkaan on miellyttävä asioida nopeassa verkkokaupassa myös puhelimella.
Jotta voit tehdä uudella verkkokaupallasi tulosta, täytyy kauppaasi saada potentiaalisia ostajia. Aluksi kävijäliikenne hakukoneesta tai muista kanavista voi olla hyvin vähäistä, joten kävijät on saatava kauppaan muualta. Mainonnan avulla verkkokauppaan saadaan nopeammin kävijöitä ja samalla verkkokaupan kykyä muuttaa kävijät ostajiksi voidaan tehokkaammin parantaa. Jotta verkkokauppasi saadaan hiottua heti tuloskuntoon, tarjoan apua myös verkkokaupan myynnin kehittämiseen.
Verkkokaupan työnhinta on alk. 3000 € + alv.
Alla on lisätietoja verkkokaupan muista kuluista, jotka on hyvä huomioida jo verkkokauppaa suunniteltaessa. Kuluja tulee mm. maksunvälittäjästä, domaineista ja palvelimesta.
Mietit varmaan mistä tiedät, että verkkokauppaprojektisi on hyvissä käsissä. Tässä tuloksia.
Projektin ekan kolmen kuukauden aikana verkkokaupan myynti kasvoi 87 % ja verkkokaupan ostoprosentti tuplaantui ja ostajien määrä kasvoi 145%.
Myynnin kasvu tehtiin uudistamalla verkkokauppa. Verkkokaupan alusta oli jo ennestään Woocommerce, mutta tekninen toteutus tehtiin uusiksi hyödyntäen olemassa olevia tekstejä ja kuvia. Tärkeimpien sivujen tekstejä laitettiin kokonaan uusiksi, jotta saatiin verkkokauppa palvelemaan paremmin asiakasta.
Verkkokaupan hallinnoinnin helppous oli myös tärkeä, koska asiakkaan oma tiimi tulee kehittämään verkkokauppaa jatkossa.
Verkkokaupan ulkoasu meni uudistuksessa uusiksi ja etusivu uusittiin, jotta se palvelisi paremmin eri asiakkaita.
Verkkokaupalle aloitettiin säännöllinen Facebook-mainonta ja Google Shopping mainonta aiemmin hyödynnetyn Google hakusanamainonnan lisäksi. Myös mainonnan mittaamista tehostettiin.
Kyllä onnistuu! Voimme pitää tarvittavat suunnittelupalaverit etänä Google Meetillä ja puhelimitse.
Ehdottomasti! Verkkokauppasi suunnitellaan ja rakennetaan siten, että se on helppokäyttöinen yrityksesi henkilöstölle. Saatte opastuksen verkkokaupan tuotteiden lisäämiseen ja sivuston tekstien ja kuvien muokkaamiseen ja tarvittaessa myös opastuksen verkkokaupan tietoturvapäivitysten tekemiseen.
Rakennan verkkokaupasta mahdollisimman helposti hallittavan, jotta voit keskittyä myyntiin. Hoidan mielelläni puolestasi myös verkkokaupan ylläpidon, kun haluat itse keskittyä muihin asioihin. Verkkokaupan ylläpidosta veloitan 15 € + alv /kuukausi. Huom! tarjoan ylläpitoa tähän hintaan vain rakentamilleni verkkokaupoille, koska silloin tiedän, ettei verkkokaupassa ole yllättäviä hankaluuksia.
Ylläpitoon sisältyvät seuraavat päivitykset: WordPress, lisäosat, teemat, käännökset, Woocommercen tietokanta, pHp-versiot.
Halutessasi voimme lisätä verkkokauppaasi toiminnallisuuden, jonka avulla myyt myös verkkokursseja. Verkkokurssitoiminnallisuus lisätään maksullisella lisäosalla, joten joudut ostamaan siihen vuosilisenssin. Asiakkaasi pääsevät käymään verkkokurssit maksun jälkeen verkkokurssialustalla. Minulla on kokemusta seuraavista verkkokurssialustoista: LearnDash, Lifter LMS ja Tutor LMS.
Kyllä on. Verkkokaupastasi tulee responsiivinen eli se mukautuu eri laitteiden näytön leveyden perusteella.
Ensimmäinen versio verkkokaupasta saadaan julkaistua 2-4 viikon kuluessa aloituksesta. Aikataulussa pysyminen edellyttää, että ehdit kommentoida ja hyväksyä verkkokaupan rakentamisvaiheen toimenpiteet, kuten ulkoasu + sisältö ja toimitat sisällöt ajoissa. Jos verkkokauppaan tulee satoja tai tuhansia tuotteita, tuotekuvausten tekemiseen kannattaa varata aikaa vielä verkkokaupan julkaisun jälkeenkin. Mainonnan aikana muokkaamme verkkokauppaa vielä siten, että se myy paremmin.
Koska tunnet tuotteesi parhaiten, niin kirjoitat myös tuotekuvaukset itse. Koska haluamme rakentaa mahdollisimman myyvän verkkokaupan, saat perehdytyksen myyvien tuotekuvausten tekemiseen.
Verkkokaupan rakennustyössä luodaan hakukoneystävällinen perusta verkkokaupan kehittämiselle, mutta varsinainen hakukonenäkyvyyden jatkokehitys kuuluu yritykselle. Saat ohjeet miten hyödynnät hakukonenäkyvyyttä verkkokaupassasi.
Ota yhteyttä, niin käydään läpi toiveet ja tavoitteet tulevasta verkkokaupastasi.
Jos verkkokaupan rakentaminen näyttää kannattavalta sijoitukselta, saat sopimusehdotuksen.
Hoidan verkkokaupan rakentamisen suunnitelmien pohjalta ja toimitettujen materiaalien avulla. Lisäät itse tuotekuvaukset verkkokauppaan.
Jos olet valinnut markkinoinnin paketin, niin jatkamme verkkokaupan kehittämistä mainostamalla verkkokauppaa ja kehittämällä myyntiä.
Kannattavan verkkokaupan perustan luo kyky auttaa asiakastasi kilpailukykyisesti. Tämän päälle on hyvä rakentaa myyntiä ja markkinointia, jolloin lopputuloksena on tuottava verkkokauppa.
Verkkokauppa-alusta ei ole irrallinen kokonaisuus, vaan sen on toimittava yhteen mainonnan kanssa. En keskity pelkästään verkkokauppa-alustaan, vaan autan kehittämään kaikkia verkkokaupan tulokseen vaikuttavia osa-alueita: kävijät, keskiosto, ostoprosentti, kate ja asiakkaan elinkaaren arvo.
Verkkokaupan kehitystyön ja markkinoinnin täytyy maksaa aina itsensä takaisin, jotta se on järkevää yrittäjän kannalta. Autan yrittäjiä myös tekemään itse markkinointia ja verkkokaupan kehittämistä silloin, kun työn osuudesta on järkevä tai pakko säästää.
Ydinosaamiseni on yrityksesi käytettävissä, kun tarvitset verkkokaupallesi tekijän tai pitkäaikaisen kumppanin verkkokauppasi markkinointiin ja myynnin kehittämiseen:
Kati Kärki Verkkokauppa kasvuun yrittäjä: