Verkkokaupan mainonta - Lisää asiakkaita kauppaasi maksullisen mainonnan avulla

Onko verkkokauppasi jäänyt kilpailijoiden varjoon? Jäävätkö myyntitavoitteet unelmiksi alhaisten kävijämäärien vuoksi? Oikein kohdennetulla verkkokaupan mainonnalla nostat myyntisi uudelle tasolle. Maksullinen mainonta on tehokas tapa tavoittaa juuri oikeat asiakkaat ja ohjata heidät verkkokauppaasi tekemään ostoksia.

Maksullinen mainonta on avain kasvuun, jos takkuat alhaisten kävijämäärien kanssa

  • Tavoita oikeat asiakkaat – tarkasti: Kohdennettu mainonta vie tuotteesi suoraan niiden ostohalukkaiden asiakkaiden eteen, jotka hyötyvät tarjonnastasi.
  • Nopeat tulokset – ei enää odottelua: Maksullinen mainonta tuo näkyvyyttä ja myyntiä nopeasti. Mainonta on nopeuttaa tulosten syntymistä ja mainosalustoilla pystyt skaalaamaan onnistunutta asiakashankintaa.
  • Mitattavat tulokset – tiedät, mikä toimii: Ei enää epävarmuutta. Näet kuinka paljon mainonta tuo liikennettä ja kasvua. Mainonnan mittarit näyttävät, mikä todella tuo tulosta.

Tehokasta mainontaa skaalautuvilla mainosalustoilla

Facebook ja Instagram -mainonta

Meta-mainokset tavoittavat asiakkaasi siellä, missä he viettävät aikaa. Tuo tuotteesi näkyville sekä uusille asiakkaille että niille, jotka ovat jo vierailleet verkkokaupassasi.

Google Shopping -mainonta

Google Shopping -mainokset näkyvät suoraan hakutuloksissa, kun asiakkaat etsivät tuotteitasi. Ne näyttävät kuvia, hintoja ja tuotetietoja, mikä lisää asiakasprosenttia ja parantaa myyntiä.

Googlen Performance Max

Performance Max -kampanjat hyödyntävät Google Ads -alustaa, jossa mainoksesi näkyvät hakukoneessa, YouTubessa, Gmailissa, Google Mapsissa ja monilla muilla alustoilla.

Verkkokaupan mainonnan hinta

Palvelu sisältää mainonnan suunnittelun, toteutuksen ja optimoinnin. Mainonnan kustannukset muodostuvat mainonnan toteutustyöstä ja mainosbudjetista.

Mainosbudjetin maksat suoraan mainosalustoille (Google ja Meta) ja sillä saat näkyvyyttä mainoksille.

Mainonnan työn hinta on suhteessa käyttämääsi mainosbudjettiin. Työn osuus on saman verran kuin mainosbudjetti.

Ei pitkiä sopimuksia – työskentelemme tulosten varmistamiseksi kuukausi kerrallaan.

Et sitoudu pitkiin sopimuksiin

Tavoitteeni on tehdä niin tuloksellista mainontaa, että haluat jatkaa yhteistyötä kanssani, kuukausi toisensa jälkeen. Jos mainonta ei tuota riittävästi, voit aina irtisanoa mainonnan kuluvan kuukauden loppuun.

Kiinnostaako verkkokaupan mainonnan ulkoistaminen?
Jätä yhteystietosi, niin jutellaan lisää

Kilpailukykyisempiä verkkokauppoja rakentamassa

Osaamiseni on yrityksesi käytettävissä, kun tarvitset verkkokaupallesi tekijän tai pitkäaikaisen kumppanin verkkokauppasi markkinointiin ja myynnin kehittämiseen:

Kati Kärki Verkkokauppa kasvuun

Kati Kärki, Verkkokauppa kasvuun yrittäjä:

Referenssit